Tuesday 10 July 2007

Como chamar "palhaço" a alguém, numa lição fácil

You Are a Pundit Blogger!

Your blog is smart, insightful, and always a quality read.
Truly appreciated by many, surpassed by only a few.

Fui ver ao Wikipedia:
"A pundit is, in contemporary English, someone who offers mass-media opinion, analysis or commentary on a particular subject area, (most typically political analysis, the social sciences or sport), on which they are presumed to be knowledgeable. As the term has been increasingly applied to popular media personalities lacking special expertise, however, it can be used in a derogative manner. Pundit is also a slang term for politically biased people pretending to be neutral."

Com que entããããããooo... Testezinho para insultar a malta sem que um gajo dê por isso, hã? Filhos duma cadela sarnenta.

8 Comments:

At 10/7/07 14:35, Blogger nana said...

e eu que achava que estes testes eram sempre amáveis!!até demasiado lambe-botas!!Afinal....
vou ver o que me dá o teste!

 
At 10/7/07 16:52, Blogger asterisco said...

Nana:
Também eu achava isso. Afinal, estão a chamar-nos nomes!!

 
At 11/7/07 11:36, Blogger 1entre1000's said...

olha os estaporeeeeessssssss...
armados em cordiais e tal...

 
At 11/7/07 11:53, Blogger asterisco said...

1entre1000's:
É. Filhos duma senhora encostada a um prédio.

 
At 11/7/07 13:01, Blogger 1entre1000's said...

e que está a fazer a mãe deles?!?!?!!? (explica-me como se eu tivesse 6 anos de idade...)

 
At 11/7/07 14:53, Blogger asterisco said...

1entre1000's:
A senhora mãe deles, faz parte duma corporação que se dedica à pesquisa sobre a espessura do calo que se cria quando se passa muito tempo de joelhos.

 
At 18/7/07 00:58, Blogger S. said...

Not!

 
At 18/7/07 10:27, Blogger asterisco said...

S.:
Ha!!! Pundit! %&/#$$%&5!

 

Post a Comment

<< Home


Creative Commons License
Este estaminé está licenciado sob uma licença Creative Commons.